سیتکا

سیتکا

سیستم یکپارچه تدارکات کالا
سیتکا

سیتکا

سیستم یکپارچه تدارکات کالا

رزومه ساز آنلاین را به جای وب سایت بفروش

رزومه ساز آنلاین را به جای وب سایت بفروش

داشتن یک رزومه آنلاین یعنی مزیت رقابتی بسیار مهمی در دنیای اینترنت محور فعلی. شبکه های اجتماعی ، سرویس های رزومه ساز آنلاین ، خدمات استخدامی بر بستر وب و هزاران کسب و کار دیگر سخت در تکاپو هستن برای ارائه سرویس هایی که کاربران خود را راضی نگه دارند. اما با مطرح کردن دو سوال بنیادی توضیح میدهیم که چرا رزومه ساز آنلاین inoti یا همان ICV چیزی فراتر از این حرف هاست.
پرسش اول : شما به عنوان یک بازاریاب که قرار است ICV بفروشد چه چیزی از مفهوم رزومه و رزومه ساز آنلاین میدانید؟
پرسش دوم : امکانات و کاربردهای رزومه ساز آنلاین ICV را چقدر می شناسید و آن را چگونه به مشتریان خود معرفی میکنید؟

رزومه چیست؟

رزومه به نوشته‌ای گفته می‌شود که پیشینهٔ تحصیلی، مهارتی و شغلی و برخی جزئیات زندگی یک شخص در آن درج می‌شود تا شرکت‌ها و کارفرماها بتوانند با مطالعهٔ ان در مورد استخدام یک شخص تصمیم بگیرند. رزومه معمولا شامل بخش هایی چون معرفی شخصی ، پیشینه تحصیلی ، بخش مهارت و بعضا بخش هایی متفرقه است که گویای اطلاعاتی کلی و جامعه در مورد شخص باشد.

از رزومه ساز آنلاین تا وب سایتی کار آمد

نوشتن رزومه چندان هم کار آسانی نیست . به عنوان مثال برای افراد تازه کار و یا حتی افراد بسیار با تجربه نوشتن رزومه کاری زمان بر است. برای افراد تازه کار به دلیل پایین تر بودن سطح مهارت ها یا تجربیات و سوابق شغلی دغدغه خالی ماندن رزومه وجود دارد و برای افراد با تجربه نیز چالش طولانی شدن و کسل کننده بودن رزومه.
رزومه ساز های آنلاین با پدید آوردن ساختاری مشخص برای رزومه ها عرف جدیدی در دنیای رزومه نویسی ایجاد کردند که باعث یکسان سازی و یک دست شدن اکثر زومه های کاری شده است. این ساختارمندی کار را برای کارفرمایان آسان تر کرده است اما هنوز افرادی هستند که در معرفی خود به یک رزومه سازآنلاین بسنده نکرده و تمایل دارند پا را کمی فراتر گذاشته و برای خود یک وب سایت شخصی داشته باشند.
رزومه ساز آنلاین inoti که به ICV مشهور است در کنار فراهم آوردن بستری برای معرفی فردی و شغلی همانند ساختار یک رزومه استاندارد ، دارای امکانات متفاوت دیگری نیز می باشد. این امکانات تا حد زیادی نیازهای اشخاصی را که تمایل به داشتن یک وبسایت شخصی را دارند نیز براورده میکند.

پتانسیل رقابتی بازار برای رزومه ساز آنلاین ICV

داشتن یک وب سایت با امکانات فعلیicv مستلزم هزینه و زمانی بسیار بیشتر از icv است. اقدام برای برنامه نویسی یک وب سایت شخصی معمولا با محدودیت ها و دردسرهایی همچون تهیه سرور مناسب ، پیدا کردن برنامه نویس خوش قول و به توافق رسیدن سر طرح ظاهری وب سایت که موجه و مطلوب باشد همراه است.
رزومه ساز آنلاین icv این فرایند را برای شما با طراحی مناسب و استاندارد ، سروری قدرتمند و پایدار و امکان ارائه سرویس تنها با چند کلیک فراهم ساخته است.

چگونه رزومه ساز آنلاین را به جای وب سایت بفروشم؟!

در سالهای اخیر وب سایت ها تنوع و گوناگونی بیشتری یافته اند. اگر وب سایت ها را نسبت به خدمات و محتوایی که ارائه میدهند دسته بندی کنیم ، سه دسته پر کاربرد آنها عبارتند از :
  • وب سایت های شخصی
  • وب سایت های فروشگاهی
  • وب سایت های شرکتی
icv با برطرف کردن اکثر نیازهای یک وب سایت شخصی انتخاب بسیار مناسبی برای طرفداران این دسته میباشد. از طرفی بسیاری از شرکت ها و بطور کلی اشخاص حقوقی به دلیل پیچیده بودن پنل های مدیریتی وب سایت های ژانر شرکتی ، سایت های تک صفحه ای شبیه به وب سایت های شخصی را سفارش میدهند که تأمین محتوای داخل وب سایت نیز برایشان آسان تر باشد.
بنابراین بازاریاب باید با درک بهتر کاربردهای icv و همچنین ساختار خاص آن که قابلیت استفاده ای عمومی و همه منظوره را به این محصول می بخشد ، حداکثر تلاش خود را برای معرفی کاربردی و مرتبط این محصول با نیاز مخاطب خود به خرج دهد.

نقش و اهمیت سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

اگر از یک برنامه نویس یا یک بازاریاب در حوزه فروش خدمات وب سوال کنید حتما میگوید که یکی از نیازهای مهم مشتریان قابلیت بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو همچون گوگل ، یاهو ، بینگ و ... میباشد که از این میان گوگل همواره اهمیت ویژه ای داشته است.
از آنجایی که سئو کردن یک وبسایت خود مستلزم داشتن دانش فنی لازم و کافی درباره فن seo و همچنین برنامه نویسی تحت وب است ، تیم فنی inoti کار را برای مخاطبان ساده سازی کرده است.
وب سایت های مبتنی بر icv دارای بهینه سازی های لازم به جهت رشد و پیشرفت مناسب در نتایج جستجوی گوگل است . تنها نکته حائز اهمیت انجام تنظیمات مناسب برای این منظور است.
ما در مقاله ای به بیانی ساده انجام نحوه صحیح این تنظیمات را برای شما گرد آوری نمودیم که نظر شما را به خواندن آن جلب می نماییم (بر روی لینک زیر کلیک کنید) :
در رزومه ساز آنلاین خود سوخت جت بریز

در آی نوتی همیشه خبری در راه است

ما همواره در تلاشیم تا بهترین خدمات را برای شما آماده کنیم. Inoti همواره برنامه ای منسجم و پیگیرانه برای بهینه سازی محصولات و خدمات خود دارد. Icv نیز از این قاعده مستثنی نیست و تلاش و تمرکز ما بر بهینه سازی هرچه بهتر این محصول است لذا نظرات و پیشنهادات ، مخصوصا تجربه کاربری شما بهترین نقشه راه برای تیم فنی inoti در مسیر ارائه بهتر خدمات است.
آپلود عکس
آپلود عکس

دیگه مهم نیست زبان مادریت چیه



دیگه مهم نیست زبان مادریت چیه

دیگه مهم نیست زبان مادریت چیه

تا حالا شده با یکی از دوستانتون در حال چت کردن باشید و احتیاج داشته باشید همان لحظه یک کلمه خاصی رو به انگلیسی تایپ کنید؟
یا تا حالا شده با یک فردی بخواهید چت کنید اما به زبان مادرزادی آن فرد مسلط نباشید؟
میدونم که آرزوی خیلی از افراد این هست که بتوانند با آدام‌های دیگر دنیا به راحتی ارتباط بر قرار کنند. چه برای ارتباطات اجتماعی و چه برای ارتباطات تجاری.
برای این کار ابزارهای مختلف و اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلفی به وجود آمده است که حتی استفاده از آنها هم بسیار راحت و دلپذیر است.
اما آی نوتی ربات تلگرامی را برنامه نویسی کرده است که شما را بی نیاز از این ابزارها کرده.

نحوه دسترسی به ربات مترجم آی نوتی چگونه است؟

آی نوتی تصمیم گرفته برای آسایش و راحتی کاربرانش این ربات را راه اندازی نماید.
دسترسی به این ربات راحت بوده و فقط کافیه به یکی از ربات های آموزشی و یا ربات کاربری آی نوتی مراجعه نمایید.
چنانچه شما در ربات آموزشی هستید بر روی آیکون "خانه" کلیک کنید و از بین گزینه های نمایش داده شده گزینه میزکار را انتخاب کنید.
با این کار، ربات کاربردی آی نوتی برای شما باز خواهد شد. مجددا از بین گزینه ها می‌توانید گزینه "آچار فرانسه" را انتخاب نمایید.
اگر هم مستقیما در ربات کاربردی آی نوتی عضو بودید می‌توانید مستقیما به گزینه آچارفرانسه مراجعه کنید.

نحوه استفاده از ربات مترجم آی نوتی

این ربات 60 زبان زنده دنیا را به 60 زبان دیگر ترجمه می‌کند.
فقط کافیست زبانی که می‌خواهید به زبان دیگر ترجمه کنید را از بین گزینه ها انتخاب کنید و سپس متن خود را وارد کنید.
این ربات تلگرام که توسط آی نوتی نوشته شده است در مدتی کمتر از چند ثانیه متن شما را به خوبی ترجمه کرده و علاوه بر متن ترجمه شده، فایل صوتی آن را هم در اختیار شما قرار خواهد داد.

مزیت استفاده از ربات تلگرامی مترجم آی نوتی

  1. اگر شما در حال صحبت و چت با فردی باشید و دقیقا در همان زمان نیاز به ترجمه عبارتی پیدا کنید دو راه، پیش روی شما است.
    • اپلیکیشن و یا سایت های مترجم را باز کنید و متن خود را آنجا وارد نمایید و در نهایت متن ترجمه شده را اگر آن نرم افزار اجازه کپی کردن به شما بدهد می‌توانید کپی کنید و مجددا به اپلیکیشن تلگرام خود برگردید و آن متن را وارد کنید.این کار زمان زیادی را از کاربران خواهد گرفت زیرا کاربر مجبور به استفاده از دو نرم افزار شده است.
    • راه دوم این است که دیگر از اپلیکیشن تلگرام خود خارج نشوید و همانجا از ربات مترجم آی نوتی برای ترجمه متون خود استفاده کنید
  2. غیر از این، مزیت دیگری برای ربات تلگرامی آی نوتی وجود دارد و آن هم در اختیار گذاشتن فایل صوتی متن ترجمه شده و امکان دانلود آن است. یعنی کاربر در کنار متن ترجمه شده، فایل صوتی آن را هم دریافت می‌کند و حتی می‌تواند همان فایل را برای دیگران ارسال کند.
خبر خوب اینکه به زودی آی نوتی قرار است امکانات بسیار جدید و قابل استفاده‌ روزمره را به ربات تلگرامی مترجم آی نوتی اضافه نماید که دیگر هیچ فردی مشکلی برای ترجمه متون و حتی صدا را نداشته باشند.
منتظر خبر‌های خوب از آی نوتی باشید.
آپلود عکس
آپلود عکس

کارت ویزیت شما معرف شخصیت کاری شماست



کارت ویزیت شما معرف شخصیت کاری شماست

کارت ویزیت شما معرف شخصیت کاری شماست

اگر می‌خواهید حرفه‌ای باشید باید از ابزارهای حرفه‌ای هم استفاده کنید.
حتما دارید فکر می‌کنید که برای کسب و کارتان تجهیزات پیشرفته فراهم کنید ولی همه چیز در تجهیزات خلاصه نمی‌شود.
باید به فکر ابزارهای دیگری هم برای حرفه‌ای بودن خودتان و کسب و کارتان باشید.
یکی از ابزارهایی که ممکنه هیچ وقت بهش فکر نکنید همان کارت ویزیت است.

اما کارت ویزیت خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

همیشه وقتی قصد تهیه و چاپ کارت ویزیت داشتیم؛ فقط به ظاهر آن مثل طراحی و جذابیت و جنس کارت، فکر می‌کردیم.
در صورتی که اینطور نیست. باید به کارایی Business Card هم فکر کنیم.

معایب کارت‌های چاپی

حتما برای خودتان هم پیش آمده که برای خرید وسیله‌ای به چندین فروشگاه مراجعه کرده‌اید و از همه فروشگاه‌ها کارت ویزیت دریافت کردید.
وقتی چندین ساعت از این ماجرا گذشته، فراموش کردید که کدام کارت برای کدام فروشگاه بوده.
یا حتی ممکن است کارت‌ها را گم کرده باشید.
یا ممکن است بعد از دو هفته که با شماره روی کارت تماس گرفته‌اید؛ کسی پاسخگوی شما نبوده باشد یا فروشگاه از آنجا به جای دیگری منتقل شده است.
پس اگر اطلاعات بر روی کارت ویزیت تغییر کند، افرادی که از قبل کارت ویزیت شما را دریافت کرده‌اند؛ به اطلاعات جدید شما دسترسی نخواهند داشت.

به جای کارت ویزیت‌های چاپی از چه چیزی استفاده کنیم؟

اینجا می‌خواهیم درباره موضوعی به نام کارت ویزیت الکترونیکی یا EBC صحبت کنیم. اولین بار، آی نوتی ایده EBC را ارائه داده است.
واژه EBC مخفف عبارت Electronic Business Card می‌باشد.
اگر می‌خواهید بیشتر در مورد نحوه عملکرد EBC بدانید؛ کافیست به صورت رایگان در سایت آی نوتی ثبت نام کنید؛ از بخش خرید کارت ویزیت الکترونیکی ، یک کد EBC به عنوان کد کارت ویزیت الکترونیکی رزرو کنید و به مدت یک ساعت به صورت کاملا رایگان از آن استفاده کنید.
لازم به ذکر است این کدها به سیستم ارسال پیامک متصل بوده و پاسخ را توسط پیامک برای مخاطب ارسال می‌کند.
حتما برایتان سوال پیش آمده که EBC چه کاربردی دارد؟

کاربردهای کارت ویزیت الکترونیکی (EBC)

با تهیه EBC کمک بزرگی به محیط زیست خواهید کرد. زیرا هر زمان که نیاز باشد می‌توانید اطلاعات روی کارت ویزیت را تغییر دهید و اطلاعات جدید را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.
مخاطبین شما می‌توانند پیام‌های خود را بعد از کد EBC شما نوشته و به شماره پیامکی 10008590 ارسال کنند. همچنین شما می‌توانید پیام‌های مخاطبین خود را به صورت دسته بندی شده و مرتب به همراه شماره همراه آنها در پنل مدیریتی آی نوتی دریافت و بررسی کنید.
با خرید کد EBC از آی نوتی می‌توانید یک صفحه اختصاصی که همانند یک صفحه وب سایت می باشد؛ داشته باشید و اطلاعاتتان را در آن صفحه وارد و در معرض نمایش همه بگذارید.
صفحات اختصاصی EBC دارای ویترین محصولات است و شما می‌توانید از این امکان برای نمایش و معرفی محصولاتتان استفاده کنید.
صفحات اختصاصی که برای EBC ساخته می‌شود از نظر سئو بسیار قوی بوده و پس از جستجوی نام کسب و کار شما، در صفحات اول گوگل نمایش داده می‌شود.
برای ارسال لینک مسیریابی در اطلاعات EBC، کافیست، لوکیشن خود را بر روی نقشه آی نوتی تعیین کنید. در نهایت لینک مسیریابی را در اطلاعات کارت ویزیت قرار دهید تا مخاطبین شما پس از دریافت لینک، آنرا با استفاده از یکی از نرم افزارهای Waze یا Google Map باز کنند و بهترین مسیر برای رسیدن به شما را شناسایی کنند.

نحوه تهیه کارت ویزیت الکترونیکی

اگر می‌خواهید شما هم حرفه‌ای باشید در سایت آی نوتی به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنید و پس از مشاهده هزینه کدهای مختلف EBC، به مدت یک ساعت کد دلخواه را رزرو ، استفاده و تست کنید.

سخن آخر :

iNoti با این ایده شرایطی را فراهم کرده است تا با پرداخت کمترین هزینه، علاوه بر داشتن EBC) Electronic Business Card) ، یک وب سایت ساده‌ی تک صفحه‌ای برای کسب و کارتان ایجاد کنید و روز به روز با بهره گیری از ابزارهای آی نوتی کسب و کارتان را توسعه و رونق دهید.
آپلود عکس
آپلود عکس

با وب سرویس امکانات نرم افزارت را افزایش بده



با وب سرویس امکانات نرم افزارت را افزایش بده

با وب سرویس امکانات نرم افزارت را افزایش بده

اگر شما هم یکی از کاربران سامانه آی نوتی باشید؛ حتما فایل وب سرویس پیامک را در داخل بخش ارسال پیامک مشاهده کرده‌اید و شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که این فایل چیست و چه کاربردی دارد؟

وب سرویس چیه؟

وب سرویس یا API تکه کد کوتاه و یا برنامه‌ای است که از طریق پروتکل وب (http یا Https) در دسترس می‌باشد. کار وب سرویس انتقال و مبادله داده با سایر برنامه های کاربردی می‌باشد.
اصولا ارائه دهنده‌های وب سرویس‌، مستنداتی را در کنار خدمات خود به مشتریانشان ارائه می‌دهند تا آنها بتوانند با استفاده از دانش برنامه نویسی، از آن وب سرویس جهت اتصال سیستم خود به سیستم دیگر استفاده کنند.
به دلیل اینکه پلتفرم واسط وب سرویس ها زبان (XML (Extensible Markup Language می‌باشد؛ محدود به هیچ سیستم عاملی نمی‌شود و قابل استفاده و اتصال بر روی هر سیستم عاملی می‌شود.

وب سرویس پیامک چیه و چه کاربردی داره؟

قطعا شما هم تجربه کرده‌اید که پس از خرید از یک فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا، پیامکی مبنی بر شماره پیگیری خرید، ثبت درخواست و ... دریافت کرده‌اید.
یا زمانی که در سایت یا اپلیکیشنی ثبت نام کرده‌‌اید و برای اعتبار سنجی، در حین ثبت نام، پیامکی حاوی کد فعال سازی دریافت کرده‌اید.
این‌ها مثال‌های ساده‌ای از کاربردهای وب سرویس پیامک می‌باشد. اگر شما هم صاحب سایت، نرم افزار تحت وب و یا یک اپلیکیشن هستید؛ با استفاده از وب سرویس پیامک می‌توانید به راحتی ارسال پیامک‌های خود را مدیریت کنید و نرم افزار خود را به سرور سامانه های پیامکی متصل کنید.
وب سرویس‌ها و نمونه کدها، برای افرادی کاربرد خواهد داشت که به دانش برنامه نویسی مسلط می‌باشند و بتوانند با توجه به مستندات فنی وب سرویس که سامانه آی نوتی در اختیارشان قرار داده می‌شود دستورات را از سامانه ارسال پیامک آی نوتی فراخوانی کنند و ارسال پیامک از طریق نرم افزار اختصاصی خود را به صورت هوشمند پیاده سازی کنند.
مهم نیست که فروشگاه اینترنتی یا سایت شما توسط خودتان طراحی شده باشد یا از سایت سازهای آماده مانند وردپرس یا جوملا و ... استفاده شده باشد.
یک برنامه نویس به راحتی می‌تواند با توجه به مستنداتی که در اختیارش قرار داده می‌شود؛ ارتباط بین این دو سیستم را توسط وب سرویس برقرار کند.

وب سرویس پیامک آی نوتی

در حال حاضر آی نوتی نمونه کدها و مستندات وب سرویس خود را برای زبان آی برنامه نویسی PHP و C# در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برنامه نویسان می‌توانند با استفاده از مستندات، وب سرویس مورد نظر خود را با زمان های دیگر برنامه نویسی بنویسند و از آنها استفاده کنند. وب سرویس آی نوتی این قابلیت را به شما می‌دهد تا از روش REST به سامانه‌ی پیامک آی نوتی وصل شوید.
از وب سرویس پیامک آی نوتی می‌توانید در موارد زیر استفاده کنید:
  1. جهت ارسال پیامک‌های تکی
  2. جهت ارسال پیامک‌های گروهی
  3. جهت دریافت وضعیت دلیوری پیامک تکی
  4. دریافت وضعیت دلیوری پیامک های گروهی
  5. دریافت موجودی شارژ پیامک
  6. جهت ارسال پیامک زماندار
البته لازم به ذکر است که به زودی وب سرویس پیامک آی نوتی به روزرسانی خواهد شد و امکانات بیشتری در این زمینه در اختیار کاربران برنامه نویش آی نوتی قرار خواهد گرفت.
آپلود عکس
آپلود عکس

سوخت موشک کسب و کارت‌ را تغییر بده و بیشتر صعود کن



سوخت موشک کسب و کارت‌ را تغییر بده و بیشتر صعود کن

سوخت موشک کسب و کارت‌ را تغییر بده و بیشتر صعود کن

کسب و کارتان را به یک موشک شبیه سازی کنید.
قرار است موشک شما سالهای سال در فضا حرکت کند و هر روز و هر لحظه بیشتر صعود کند.
پس نیاز به یک سوخت تمام نشدنی دارید.
آی نوتی (iNoti)  با ایده‌ها و خدمات یکتایی که در اختیارتان می‌گذارد؛ همیشه سوخت موشک شما را تامین و پیشرفت کسب و کار شما را تضمین خواهد کرد.
حتما برایتان جالب است که بدانید؛ ترکیبات این سوخت موشکی از چیست؟

سوخت موشکی (خدمات قابل ارائه) شرکت آی نوتی

شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری آی نوتی (iNoti) کلی امکانات و ابزار در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید با استفاده از این ابزار هزینه تبلیغات خود را کاهش دهید و بیشتر کسب و کار خود را توسعه دهید و به سمت حوزه دیجیتالی سوق دهید.
عضویت در سامانه آی نوتی هیچ هزینه‌ای نداشته و کاملا رایگان است پس ضرری ندارد که وارد سامانه آی نوتی شوید و ابزار و امکانات آن را از نزدیک ببینید.

فروش کد USSD

حتما با کد USSD و امکانات آن آشنایی دارید. همان کدهای ستاره مربعی که بر روی گوشی های تلفن همراه شماره گیری می‌کنیم و مثلا برای سیم کارت ایرانسل شارژ خریداری می‌کنیم.
یکی از خدمات شرکت بزرگ آی نوتی، فروش کد USSD است.
حالا شما با هزینه خیلی پایین‌تر نسبت به دیگر اپراتورها، می‌توانید از بخش فروش کد USSD سایت iNoti ، صاحب یکی از همان کدهای USSD شوید.
آی نوتی قبل از فروش کد USSD ، امکان رزرو و تست کاملا رایگان کد مورد نظر شما را فراهم کرده است.
آی نوتی با فروش کد USSD امکانات بی نظیری مانند شبیه سازی فروشگاه آنلاین به همراه سبد خرید و پرداخت آنلاین، امکان ارسال لینک مسیریابی، امکان فروش شارژ سیم کارت‌های اعتباری، ثبت پیام‌های مشتریان و خیلی موارد دیگر ، در اختیارتان قرار می‌دهد.

پنل ارسال پیامک تبلیغاتی

حتما می‌دانید که در دنیای امروز گوشی‌ تلفن همراه افراد، قسمت مهمی از زندگی آنها است.
با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانیم به قسمت مهم زندگی افراد، دسترسی داشته باشیم.
پس یکی دیگر از ترکیبات سوخت موشک شما، استفاده از پنل ارسال پیامک آی نوتی است. برای استفاده از این پنل فقط کافیست که شارژ پیامکی پنل آی نوتی را به میزان دلخواه شارژ کنید و به بانک شماره‌های خودتان یا بانک شماره‌های موجود در سامانه آی نوتی پیامک ارسال کنید.
برای ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید از بانک شماره‌های آی نوتی که به تفکیک سن، جنسیت، استان، شهر، منطقه و کد پستی دسته بندی شده است؛ پیامک ارسال کنید.
ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از مرسوم ترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌گردد. هزینه‌های شما را نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی مانند بیلبورد تبلیغاتی و ... کاهش می‌دهد اما تاثیر خوبی در جذب مشتری‌های جدید خواهد داشت.
البته نباید فراموش کنیم که به غیر از ارسال پیامک تبلیغاتی ، برای مشتری مداری، حواسمان به اطلاع رسانی‌های پیامکی به مشتریان قدیمی هم باشد.

ارائه کارت ویزیت الکترونیک

به غیر از فروش کد USSD و پنل ارسال پیامک تبلیغاتی، iNoti یک ابزار کاربردی دیگر به شما معرفی می‌کند و آن هم کارت ویزیت الکترونیک یا EBC است.
آی نوتی سعی کرده با این ایده خلاقانه سهم کوچکی در حفاظت از محیط زیست داشته باشد.
حتما میگید چه ابزار خوبی!
بله همینطوره.
اگر بدانید کارت ویزیت الکترونیک چه امکاناتی در اختیارتان می‌گذارد، حتما تعجب خواهید کرد.
با دریافت EBC یا همان کارت ویزیت الکترونیک از شرکت آی نوتی می‌توانید بروزترین اطلاعاتتان را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. علاوه بر آن لینک مسیریابی برای مخاطبین خود ارسال کنید.
کسب و کار شما بر روی نقشه آی نوتی (iMap) در کنار دیگر کسب و کارها نمایش داده می‌شود.
همچنین شما صاحب یک صفحه اختصاصی خواهید شد که بتوانید اطلاعات کسب و کار خود را به همراه تصویر و اطلاعات خدمات و محصولات خود در معرض نمایش عموم بگذارید.

ارائه رزومه ساز الکترونیک

یکی دیگر از ترکیبات سوخت موشکی آی نوتی، رزومه ساز الکترونیک است که همانند کارت ویزیت الکترونیک یک صفحه اختصاصی مانند یک سایت تک صفحه‌ای در اختیارتان قرار خواهد داد.
با این تفاوت که در صفحه اختصاصی کارت ویزیت الکترونیک شما اطلاعات کسب و کار خود را قرار می‌دهید و صفحه اختصاصی زمانی به شما اختصاص داده خواهد شد که کارت ویزیت الکترونیک را خریداری کنید.
اما در رزومه ساز الکترونیک، شما می‌توانید اطلاعات فردی خود مانند بیوگرافی، سوابق تحصیلی، سوابق کاری، مهارت‌ها، علایق و سوابق فعالیت‌های عام المنفعه و گالری تصاویر خود را وارد کنید.

سخن آخر:

آی نوتی یک همراه واقعی است.

امکانات و خدماتی بیشماری برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما در نظر گرفته است و هر روز به فکر ارائه خدمات جدید تر به کاربرانش خواهد بود. پس دیگر نگران سوخت موشک خود نباشید.

آپلود عکس
آپلود عکس